Prowadzenie przedsiębiorstwa wiąże się z wieloma wyzwaniami i potencjalnymi błędami, które mogą oddalić Cię od sukcesu. Błędy można popełniać również prowadząc kampanię marketingową firmy i korzystając z popularnych, dostępnych powszechnie narzędzi. Nie inaczej jest w przypadku pozycjonowania stron WWW w Krakowie – liczba błędów jakie możesz popełnić jest naprawdę długa, a my przyjrzymy się tym pięciu najczęściej popełnianym. Omijaj je szerokim łukiem!

Niewłaściwie dobrane słowa kluczowe

Jak wiadomo celem każdego, kto wybrał pozycjonowanie stron WWW Kraków jest wywindowanie witryny jak najwyższej w wynikach wyszukiwania Google. Jednak sama wysoka pozycja w rankingu firm nic Ci nie da, jeżeli dobierzesz niewłaściwe wyrażenia kluczowe, a więc hasła, na które wyszukiwać Cię będą internauci. Muszą to być frazy bezpośrednio związane z Twoją działalnością, produktami czy usługami jakie proponujesz, dzięki czemu Twoja strona będzie doskonałą odpowiedzią na zapytanie użytkownika. Najczęściej popełnianym błędem jest wybór zbyt konkurencyjnych i zbyt ogólnych keywordsów, na które po prostu nie da się wypozycjonować bez zaangażowania bardzo dużych środków finansowych i ogromu czasu.,

Zbyt dużo słów kluczowych

Wielu niedoświadczonych SEO-wców chce osiągnąć efekt jak najszybciej, dlatego też stwierdza, że im więcej słów kluczowych umieści się w tekście, tym pozycja strony w wyszukiwarce Google będzie rosła szybciej. Tymczasem jest to jeden z najczęściej popełnianych błędów – takie pozycjonowanie może zostać uznane przez Google za spam, a Twoja strona może zyskać nie TOP-y, ale karę. I to taką, która uniemożliwi późniejsze pozycjonowanie.

Niskiej jakości content

Jak wiadomo, w dzisiejszych czasach nie ma skutecznego pozycjonowania bez wysokiej jakości treści. Są one potrzebne zarówno użytkownikom, którzy w ten sposób uznają Cię za eksperta w branży i chętniej skorzystają z Twojej oferty, jak również Google, które dba o to, by strony pojawiające się w wyszukiwarce były jak najwyższej jakości. Jeżeli więc korzystasz z treści z generatorów albo nie przykładasz do ich tworzenia wagi, może Cię to bardzo wiele kosztować – nawet kary ręczne albo po prostu brak wzrostów pozycji strony.

Niska jakość linków

Jedną z postaw skutecznego SEO w Krakowie, Warszawie i jakimkolwiek innym miejscu jest link building – dzięki linkowaniu wewnętrznemu i zewnętrznemu budujesz popularność i autorytet strony, co pozwoli Ci rosnąć w oczach Google. Niestety, w pozycjonowaniu stron WWW bardzo często wykorzystuje się niskiej jakości linki i spamuje się ich bardzo dużą ilością, co okazuje się być bardzo dużym błędem. Jeżeli więc chcesz go uniknąć zadbaj o to, aby link building był w pełni profesjonalny!

Rezygnacja z pomocy specjalistów

I na koniec chyba największy błąd – samodzielne pozycjonowanie strony mimo braku wiedzy, umiejętności i doświadczenia. Jest to strata czasu, a szanse na dobry wynik są bliskie zeru. Dlatego też chcąc skutecznie promować się w Google, wybierz usługi agencji SEO, która przeprowadza audyty strony, optymalizuje strony i oferuje swoje usługi stosunkowo tanio. Oczywiście oferta musi być kompleksowa i dawać Ci szansę na to, że wypromujesz swoją firmę – znajdź więc cenionych na rynku specjalistów i osiągaj szczyty Google!