Profesjonalne słuchawki do call center

Wybór odpowiednich słuchawek do telemarketingu jest ważny, bo dzięki temu można zwiększyć znacząco komfort pracy, a także wydajność konsultantów telefonicznych. Profesjonalne modele słuchawek dla call center są wyposażone w wiele funkcji, które usprawniają codzienne wykonywanie obowiązków. Jakie parametry warto mieć na uwadze podczas wyboru słuchawek z mikrofonem?

Jakość dźwięku jest ważna

Nie jest niczym nadzwyczajnym, że najważniejszą kwestią będzie jakość dźwięku, od tego w dużej mierze zależy to, czy rozmówcy będą się dobrze rozumieć. To ma duży wpływ na pewność siebie konsultanta, co może przełożyć się na jakość i wydajność jego pracy. Zakłócenia na linii mogą sprawić, że połączenia mogą zostać przerwane za wcześnie. Jeżeli jakość rozmów będzie odpowiednia to jest dużo większa szansa, że wyniki call center będą lepsze. To, dlatego tak ważne jest to, żeby zaopatrzyć firmę w profesjonalne słuchawki z mikrofonem, które są dedykowane dla biznesu.  

Warto zdecydować się na sprzęt, który będzie wyposażony między innymi w takie funkcje, jak cyfrowe przetwarzanie dźwięku, chodzi o to, żeby głos brzmiał bardziej naturalnie, w ten sposób klient będzie darzył rozmówcę większym zaufaniem. Kolejna ważna sprawa to redukcja szumów, która pozwala na wyeliminowanie hałasów z otoczenia,  rozmowa nie jest zakłócana w żaden sposób. To dobra opcja dla osób pracujących w otwartych biurach, gdzie równocześnie pracuje wielu konsultantów telefonicznych.

Zwiększona wydajność pracy

Wybierając słuchawki do call center warto zdecydować się na model z mikrofonem, na przykład Jabra evolve 80 takie urządzenie jest wyposażone w wiele dodatkowych funkcji, które znacznie usprawniają ich użytkowanie. Słuchawki zapewniają doskonałą jakość dźwięku oraz maksymalne skupienie na wykonywanych obowiązkach. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby odgradzały od niechcianych hałasów, oferują niespotykaną ciszę, co przekłada się na komfort pracy. Jabra evolve 80 to sprzęt idealny do pracy w dziale obsługi klienta, albo w call center, gdyż słuchawki współpracują z najlepszymi platformami komunikacyjnymi, są w pełni dostosowane do komunikacji zintegrowanej. Można podłączyć je do smartfona, komputera PC i wielu innych urządzeń. Jabra evolve 80 zostały wyposażone w diodę, która informuje o zajętości, wówczas świeci się na czerwono. Tę funkcję można włączyć manualne, aby przekazać otoczeniu, że w pełni chcemy skupić się na pracy.

Wysokiej jakości sprzęt to większa wydajność pracy telemarketera, więc zakup słuchawek powinien być bardzo dobrze przemyślany. Najlepiej decydować się na słuchawki od renomowanych producentów, gdyż tylko wtedy można mieć pewność, że długo posłużą i będą bezawaryjne. Ważna jest ergonomiczność i odpowiedni komfort podczas pracy, szczególnie że w call center telefon jest głównym narzędziem pracy.

Tagged : / /